تعداد بازدید: 1782

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 مرداد 1388-0:0

حضور"سبز"!

برخی چهره های حلقه مازندرانی های دولت دهم:موسوی:سرپرست نهاد ریاست‏جمهوری-شیخ الاسلامی:وزیر کشور-علی اشرفی پور:رییس سازمان محیط زیست-حسینی:وزیر اقتصاد


حلقه مازندرانی های اطراف احمدی نژاد- که به نوعی به رحیم مشایی اتصال دارند-این روزها در پی حضور پررنگ در دولت دهم هستند.

 نام موسوی به عنوان گزینه تصدی سرپرستی نهاد ریاست‏جمهوری مطرح شده است که با تغییر ساختار در آن، عملاً مسئولیت‏های مالی، اداری و نظارتی نهاد نامبرده را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است، پیش از این نیز موسوی در زمان مدیرعاملی قلعه‏بانی در سایپا، مدیرعامل شرکت سایپا یدک بوده است و از حلقه مازندرانی‏های حامی مشایی تلقی می‏شود.

هم چنین به دلیل مخالفت برخی مقامات با انتصاب " مصطفی محمد نجار " به سمت وزارت کشور از سوی احمدی نژاد ، رییس دولت دهم به معرفی " عبدالرضا شیخ الاسلامی " به عنوان وزیر کشور کابینه دهم نزدیک شده است .

شیخ الاسلامی،اهل کجور مازندران است که رییس دفتر احمدی نژاد در دولت نهم بود. او از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است . وی همچنین سابقه معاونت استانداری هرمزگان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

با توجه به سابقه حضور شیخ الاسلامی در استانداری و نیز نزدیکی او به محمود احمدی نژاد ، انتخاب وی از سوی محمود احمدی نژاد برای پست وزارت کشور تقریبا قطعی به نظر می رسد.


در  همین راستا آرین منش- عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس-به پیشنهاد احتمالی رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی کردان به مجلس برای اخذ رای اعتماد اشاره و تاکید کرد: معرفی کردان بسیار دور از ذهن است اما اگر رئیس جمهور وی را معرفی نماید هیچ شانسی برای کسب رای اعتماد از مجلس نخواهد داشت.

شنیده شده است پست ریاست سازمان محیط زیست کشور هم به علی اشرفی پور،مدیرکل کنونی محیط زیست مازندران می رسد که از بستگان مشایی است.

احتمال معرفی شمس الدین حسینی-وزیر تنکابنی اقتصاد-به عنوان وزیر اقتصاد دولت دهم نیز زیاد است.


  • سه شنبه 20 مرداد 1388-0:0

    احسنت به شایسته سلاری فامیلی.روز نامه کیهان کجاست!!!!!!


    ©2013 APG.ir